Zombi kontakt

Nem szeretnénk, ha a zombi barátságok a feledés homályába merülnének. Azt se, ha egy el nem kért telefonszám utólagos búval töltene el bárkit. Éppen ezért ennek a cikknek a hozzászólásait a kapcsolatfelvételnek szentelnénk.

Ide várjuk az olyan üzeneteket, mint:

  • Örök, rothadó szerelembe estem a harisnyatartós zombi lánnyal. Szeretném megosztani vele a szívem, feltéve, ha a felét meghagyja nekem.
  • Keresem azt a fotóst, akinek a pincsi kutyájával pózoltam. Visszaadnám a csontjait.
  • Hé, Béla! Együtt ittunk meg egy sört X kocsmában a flashmob után, és mondtad, hogy dobolhatnék a zenekarodban. Hívjál mán' fel!

Tessék klikkelni a megjegyzés linkre, és üzenni!

7 megjegyzés:

  Mikkey

2009. szeptember 14. 22:28

Hát, én ott voltam. link + msn a szép oszló zombi lányoknak :D
http://www.ld50.hu/users/Mikkey
http://www.rockerek.hu/Mikkey
msn:
blackemperor13@hotmail.com

  Névtelen

2009. szeptember 16. 17:55

Keresem azt a csinos zombi lányt, aki átharapta a nyaki ütőereimet. Nagyon dögös voltál, kérlek jelentkezz! ;)

  Sátáni_Sarolta

2009. szeptember 16. 19:59

Érdemes figyelni a fotós bejegyzéseket mert frissíttettem a képeket! Sok remek képet küldtek be nekem az ügyes fotós zombik, és zombi fotósok. :)

  István

2009. szeptember 16. 22:04

Szerintem ha új fotók jönnek, akkor inkább csinálj új bejegyzést. Nehéz így észrevenni, ha frissülünk. (az atom feedet nézők se veszik észre)

  Sátáni_Sarolta

2009. szeptember 18. 14:26

Ok! :)

  DarXiDe

2010. március 28. 13:05

cső, lesz most tavasszal akkor még1 ilyesfajta esemény? előre is várom! remélem van még aki ezt olvassa

  István

2010. március 29. 20:04

Jaja, lesz 2010-ben is. Szerintem valamikor nyáron.