A moszkvai zombik jól tolják




2 megjegyzés:

  Karez

2010. július 2. 9:41

Szép éhezésben gazdag napot!

Mivel elérhetőséget nem nagyon találtam nálatok, így gondoltam itt kereslek meg titeket.
Hallottam, olvastam, és láttam is feléveteleket az első Zombi Flashmob mozgalmatokról, ami szvsz baromi jól sikerült és hatalmas elismerés a szervezőknek.

Nos én úgy gondoltam, hogy ezt lehetne talán MÉG grandiózusabb is akár. Nem tudom mennyire ismeritek a Dead Rising játékot (ha úgy nézzük eddig talán a legjobb zombi apokalipszis feldolgozás a témában), de Amerikában mind az első rész és a készülő második rész esetén Seattle-ben rendeztek egy össznépi Zombi flashmob-ot ők is, és idén is fognak. Így jutott eszembe a szikra, mivel a 2.rész mind Xbox360-ra, mind PS3-ra és PC-re is megjelenik, mi lenne ha eme jeles alkalomkor a játék megjelenés napján egy újabb, ám nagyobb holderejű Zombi flashmob-ot, és megjelenési rendezvényt szerveznénk?

Titeket kerestelek meg elsőként, mert látom van már tapasztalatotok a dologban, és szeretném ha csatlakoznátok, hisz nem csak ti, de terveim között van a residentevil.hu stáb, valamint három sikeres új játék premierjét lebonyolító társasággal is felveszem a kapcsolatot ez ügyben.
További részletek a blogomon(ne, nem reklám helye):
http://karez.web4.hu/

Ha benne lennétek, mindenképp írjatok nekem e-mailemre (tulokhun@gmail.com)

  Merkert Roland(Bountystd)

2010. július 15. 23:18

Srácok hiányoznak már az első találkozó ámuldoó kínai túristái...a lassú vánszorgás, és a zombi fogócska :) Mikor lesz a következő találkozó??? Már nagyon várjuk, és hagyományt szeretnénk csinálni a találkozón való megjelenésből :)Karesz ötlete pedig nem rossz, viszont kicsit sokára esik a megjelölt dátum...Már rendesen elvonási tüneteim vannak olyan rég volt már az előző tali :) Üdv Bounty a volt egérnyál blog adminja és az új gam-e blog adminja :) Nem mellesleg a mob nagy csodálója :P